![](http://www.ctc.org.ge/wp-content/uploads/2019/06/R701-ხარისხის-მართვა-210x300.png)
ხარისხი წარმოადგენს წარმოებული პროდუქტის ან მომსახურების შესაბამისობას მომხმარებელთა საჭიროებასთან და მოლოდინთან. ეს გულისხმობს პროდუქტიულობას, გარეგნულ იერსახეს, ხელმისაწვდომობას, მიწოდებას, საიმედოობას, უსაფრთხოებას, გამძლეობას, ხარჯეფექტიანობას და ფასს. აქედან გამომდინარე, მნიშვნელოვანია ორგანიზაციამ იცოდეს მომხმარებლის საჭიროება და მოლოდინი. მათი განსაზღვრის შემდგომ კი საკუთარი შიდა შესაძლებლობები და ამ მოთხოვნებთან შესაბამისობის შეფასება. ხარისხის პრობლემის გადაწყვეტა მოითხოვს არა ცალკეულ საკითხთა, არამედ პრობლემათა სისტემის კომპლექსურ შესწავლას.
You must be logged in to post a comment.